Afspraken
Afspraken voor het spreekuur kunt u op werkdagen telefonisch maken tussen 8.00 – 10.00 uur.
Of online via de patiëntenomgeving.
Werkwijze planning spreekuur
De assistente zal u enige aanvullende vragen stellen. Zij is hiervoor opgeleid en zal uw gegevens vertrouwelijk behandelen. In verband met uw privacy is het beter om een afspraak telefonisch te maken in plaats van aan de balie. Voor een optimale planning is het nuttig als u de reden van uw komst aangeeft. U bent hier echter niet toe verplicht. Soms kan de assistente u telefonisch al voldoende adviseren.
Wij streven ernaar u in de gelegenheid te stellen nog dezelfde dag naar het spreekuur te kunnen komen. Bij grote drukte is dit niet altijd mogelijk. Voor spoedgevallen zal er altijd ruimte in het spreekuur gecreëerd worden.
Meer tijd nodig?
Voor een afspraak plannen wij vijftien minuten. Indien er meer tijd nodig is, omdat er meerdere vragen zijn of een langer gesprek wenselijk is kunt u dit aangeven en kunnen wij dertig minuten voor u inplannen.
Voorkeur voor een arts?
Bij het maken van een afspraak kunt u een voorkeur aangeven voor een van de artsen. Het is helaas niet altijd mogelijk om op zeer korte termijn deze wens te vervullen. Als u een vervolgafspraak maakt is het zowel voor u als voor ons fijn als u dit zoveel mogelijk doet met dezelfde arts die u de eerste keer voor deze klacht behandeld heeft.
Visite aanvragen
U kunt een visite aanvragen tussen 8.00 – 11.00 uur. Het verdient echter voorkeur zelf naar de praktijk te komen omdat wij daar over meer diagnostische mogelijkheden en informatie beschikt. Voor spoedvisites kunt u uiteraard de gehele dag bellen.
Uitslagen opvragen
Voor het opvragen van uitslagen van aanvullend onderzoek kunt u de doktersassistente bellen tussen 10.00 en 12.00 uur. In verband met uw privacy vragen wij u om geen uitslagen op te vragen aan de balie.